Írj könyvet a hangoddal!

Ne csak lásd és olvasd, hallgasd és kapj ihletet! Ma már nincsenek határok, a legegyszerűbb okos telefonnal is tudsz zenét hallgatni, de mi lenne, ha azt mondanám a következő fejezet  az inspiráció gyűjtés és megosztás, használd a saját hangod!

Zenét hallgatni felismerni szerkeszteni ma már bármelyik okostelefonnal lehet. A közösségi média által bárkit követhetsz és a fotóidat írásaidat is meg tudod osztani képi, videós formában is akár.

christopher-gower-291239.jpg

De mi lenne, ha azt mondnám, Hogy lehet a könyvtörténet fejlődési szakaszában ez újabb lépés következik be, illetve már el is kezdődött. Gondolom te sem akarnál lemaradni róla! A hangoskönyvek korszaka lejárt, de képzelj el egy könyv olyan könyvírás segítő Gps-t amit hallgathatsz. Ezáltal rengeteg ötletet, tippet és motivációt szerezhetsz.

Ahogyan az előző cikkemben már beszámoltam  http://fannitasztikus.blog.hu/2018/01/04/iro_leszek_2018-ban , magam elé állítottam egy kihívássorozatot , hogy 123 nap alatt megírom, befejezem az első napló- regényemet és arra gondoltam, miért ne oszthatnám meg e ezt veletek?

Sőt, ha fáradtak vagyok és szívesen olvasnátok a blogot, de jobb lenne másképp a tudást megszerezni ÍME:

Létrehoztam egy podcast csatornát Soundcloudon, ahol nyomon követhetitek az írásom menetét. Honnan inspirálódóm, stratégiai háttér, szerkesztés, Minden, ami neked is jól jön, ha könyvíráson gondolkozol!

Miért ne csináljuk együtt? Tarts Velem!

 

https://soundcloud.com/fannitasztikus

Fanni vagyok, Ghostwriter!

Szeretnéd végre megmutatni, hogy ki áll valójában a márkád, vállalkozásod mögött, s miért olyan különleges?Mi az élettörténeted, hogyan jutottál el idáig?Itt az ideje, hogy új lapot kezdj, én pedig tollat ragadok és segítek megfogalmazni helyetted!

1_kep.jpg

régebbi írások

süti beállítások módosítása