Rólam

Szellemíró vagyok, aki megfogalmazza neked a márkád, terméked illetve közösségi összejöveteleid szövegének jelentéstartalmát, mint a saját életművedet a célcsoportod, közönséged, szeretteid számára úgy, hogy olvasni tudjanak a soraid között. Legyen szó a könyved megírásáról vagy rövidebb üzenetekről. Mindemellett pedig folyamatosan képzem magam, dolgozom a saját könyvemen és haladok a céljaim beteljesítése útján.

 

Misszióm

 

Mindig is szerettem a mesélő szemszögéből bemutatni mások történetét, ezért arra tettem fel az életemet, hogy segítsek szavakba önteni a mondandódat. Az életed történetét, a szaktudásod alapján megélt egyedi sztoridat. A másik szenvedélyem, hogy a vállalkozásod, énmárkád esszenciáját megfogalmazzam egymondatos üzenetként, hogy mindenki számára végre érthető legyen az a különleges irányvonal, amit képviselsz. Ez pedig azért, fontos számomra, mert pontosan tudom milyen az, amikor ki kell hoznod a benned rejlő tehetséget úgy, hogy azt mások is értsék.

 

Kattints ide: www.donathfanni.hu

 

Fanni vagyok, Ghostwriter!

Szeretnéd végre megmutatni, hogy ki áll valójában a márkád, vállalkozásod mögött, s miért olyan különleges?Mi az élettörténeted, hogyan jutottál el idáig?Itt az ideje, hogy új lapot kezdj, én pedig tollat ragadok és segítek megfogalmazni helyetted!

1_kep.jpg

régebbi írások

süti beállítások módosítása